~Rintihan hatiku~

                            Assalamualaikum                       


        PINTAKU

Andaikata aku gagal dalam menempuh hidup...
Kau doakanlah agar aku berjaya menjadi seorang insan berhati tulus...
Andaikata aku tersungkur di pertengahan kota hidup...
Kau bangkitkanlah aku agar aku boleh berdiri n berlari...
Pimpinlah aku agar perjalananku lebih bererti...
Dan andaikata aku kalah di medan peperangan ini...
Kau bantulah aku agar aku lebih kuat untuk menang...
Genggamlah tanganku agar aku menjadi seteguh sakura...

Andaikata aku berjaya dalam menempuh hidup kelak...
Kau doakanlah agar tidak menjadi seorang insan berhati malang...
Andaikata aku berjaya dalam berdiri di pintu penamat kota hidup...
Kau ingatlah aku agar aku tidak lupa diri...
Bimbinglah aku agar perjalananku diredhai...
Dan andaikata aku menang di medan peperangan ini...
Kau bisiklah padaku kata hikmahmu agar aku tidak akan kalah...           
Eratkanlah genggaman tanganmu...                                                       
Agar aku tidak menjadi insan yang keruntuhan iman                            

p/s : tunjukanlah aku ke jalan yang benar :)







Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

0 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥: