Kek Untuk Kekasih Hati !



Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum 


*klik untuk lihat lebih jelas :)

Tadaaa hah alhamdulillah menjadi jugak akhir yer kek nisa . First time dalam idup buat kek ow . Sebelum nie tak pernah-pernah buat kek . buang tabiat ape . kan2 . hee biar la kite nak mencuba . Kek nie nisa buat dengan adik2 nisa . Buat petang tadi . Resepi yer nisa cilok dalam EN. GOOGLE. hik3 . ape pown x boley :p 

Mula2 nak buat fikir dulu . Eh betul ker aku nak buat kek nie . Kalau tak menjadi sayang jer kan . Tapi disebabkan berkat allah yang diberi alhamdulillah jadi jugak kek yer . Kek nisa untuk MAK #KEKASIH HATI nisa . 

Masa kiteorang buat , mak keluar . Balik2 mak terkejut . Surpriseeeee ! eceh surprise la sgt . Yela mane tak terkejut yer tibe2 plak anak yer buat kek tak pernah2 buat kek kata kan . Takot jugak kalau-kalau rasa kek yer tak sodap . Nampak jer buruk macam gitu yer . Tapi rase yer perghhhhhhh sedap ow . Tak caye tanya mak nisa . kah3 . 

Kek yer terbubuh banyak coklat kat atas tu . abis banjir dengan coklat . Alah nama pown kek coklat kan . Hee tak pe tak pe nie baru permulaan . Baru nak berjinak-jinak la katakan . Lepas nie nak buat lagi . yey2 . lalala !

p/s : suke yer tengok mak makan kek tadi . 





Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

2 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

ʆαʆα berkata...

bestnya dapat buatkan kek utk mak kn :')

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@ʆαʆα
: hehe best2 . cuba la buat . belum cuba belum tao kan .