Spontaneous Thursday #5



Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum

Hanya ALLAH sahaja yang tahu betapa sayang yer aku dekat dia !
Hanya ALLAH sahaja yang tahu betapa cinta yer aku dekat dia !
Hanya ALLAH sahaja yang tahu betapa rindu yer aku dekat dia !
Hanya ALLAH sahaja yang tahu perasaan aku dekat dia !
Hanya ALLAH sahaja yang tahu siapa DIA di hatiku !
Dan hanya ALLAH yang tahu adakah dia untuk ku !

p/s : relationship on HALAL (until JANNAH)  




Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

3 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

Unknown berkata...

"kini aku sedar .. aku mungkin tidak dapat nikahi orang yang aku cintai , tapi aku harus mencintai orang yang aku nikahi .. dia yang HALAL :)"

Lissa berkata...

kalau ada jodoh tak ke mana .. allah maha mengetahui

YattAkasah berkata...

ya segalanya mmg Allah saja