pesanan untukmu wahai sahabat ku :)






pesanan buat sahabat ku yang tersayang . 
kalau aku dah mati nanti , kau tolong sampaikan salam aku buat dye .
kalau aku mati , kau katakan aku sayang sangat pada dye .
kalau aku mati , kau ucapkan aku rindu pada dye .
kalau aku mati , kau sampaikan yang aku selalu ingat dye .
kalau aku mati , kau katakan yang jangan pernah dye tangisi aku di setiap hari-hari dye .
kalau aku mati , kau sampaikan yang aku menagih doa dari dye .
kalau aku mati nanti , kau jangan lupe ucapkan pada dye yang sahabat aku sampai ke hujung nafas ini ialah dye .
tolong yer sampaikan pesanan ini pada dye YA ALLAH .



Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

17 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

yen(toka ziizokukuto) berkata...

wah,,,sweet ayat ni,,terima kasih sebab berkongsi :)

Nisa Si Gadis berkata...

@yen(toka ziizokukuto) : same-same :)

merahitujambu berkata...

nice dear

Nisa Si Gadis berkata...

@merahitujambu : tengs sis comel ^_^

meaw berkata...

alololololo...sweet je,heee

Nisa Si Gadis berkata...

@meaw
: ehee mekasih meaw2 .

*rainyscream* berkata...

nice!! :D

miratun madihah berkata...

ayat yang cantik :) eh follow sini ea :)

miratun madihah berkata...

eh silap, ayat yang manis. hehe. yang bawah tu silap,mamai jap

Nisa Si Gadis berkata...

@*rainyscream* : tengs ;)

Nisa Si Gadis berkata...

@miratun madihah : hehe tak xpe . ouke mekasih yer . ea boleh plak mamai2 . ehee

aiEz berkata...

errr.hehe..:)

Nisa Si Gadis berkata...

@aiEz
: ea . hihi :))

B33HA berkata...

hurm..sedih lak beeha baca.. :(

Nisa Si Gadis berkata...

@B33HA : ayat2 yg mnyentuh perasaan ^^

CTK berkata...

huhuuhuhu...sampaikan pesan ku padanya :)


http://khayalan27.blogspot.com/

Nisa Si Gadis berkata...

@CTK : ^_^