Si Kecik Bertudung




Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum

Nisa : adek nanti besar nak jadi ape ?
Si Kecik : nak jadi cikgu larh .
Nisa : kalau nak jadi cikgu , kene larh pakai tudung . baru boleh jadi cikgu #haha dye kene kelentong .

Tipu untuk kebaikan tak salah kan ? hehe . kalo tak cakap macam tu , dye tanak pakai tudung . sesaje jer nak pakaikan dye tudung , mule2 dye tanak . pas nisa cakap macam tu baru dye nak sbb dye kate bile besar nnti dye nak jadi cikgu . ntah ape yg dye suke sgt jdi cikgu pown nisa tak tao . nnti nak siasat sebab ape dye suke jadi cikgu . hehe . meh tgok gambar dye . Hee





comel tak ? ehehe . baru jer umur 3 tahun , tapi cakap macam orang besar 
-.-  

p/s : Nisa nak ucapkan Selamat hari raya aidiladha kepada korang semua . Jemput larh dtg rumah mkn sup tulang . Mak nisa masak lontong n tom yam . yummy2 . Sekian 


Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

27 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

miss kinah berkata...

ololo..tomeynye..

beskal pun tomey..hehehe

Princess Fiona Bini Shrek berkata...

amoihh...omeyh nya bunga kat tudung..ekeke...
erk..macam nisa je muka nya =P

Juliet_iRa~" berkata...

comel!

adik bongsu ke?heee

sbb dia tgk cikgu2 kakak n abg2 dia kot sbb tu dia nk jd cikgu..;p

pss : salam aidiladha n jemput join my GA!

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@miss kinah : hehe budak2 kan . pakai ape pown comel . hee . mekasih ;)

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@Princess Fiona Bini Shrek : tu nisa punye dye rembat . haha . kami adek bradik memey ler same . ekeke

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@Juliet_iRa~" : a'ah yg bongsu ;)
hehe maybe kot .
insyaAllah kalo de mase nisa join yer :)

izamin berkata...

ala2.. comeynye.. geramnye tgk muka adk sis :)
nak pinjam bole?? fizah tade adik.. hehehe

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@izamin : hehe . boleh2 . tapi jgn ambek terus yer ;D

sergeant keroro berkata...

hehe, comel jek XD selamat hari raya aidiladha :)

dill berkata...

Salam Aidiladha :)

dill.

3no gr33ny berkata...

bak kata pepatah...
nak lenturkan buluh biarlah dari rebungnya..yer dak??

Azzah berkata...

tomeynya..cam tak caye dia umur 3 tahun

hati♡ berkata...

ala tomey tomey.. hihi ^^,

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@sergeant keroro : hehe maceh :)

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@dill
: ulur2 sikit dging korban tu jer . ehehe

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@3no gr33ny : yeah agree . betul tu .

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@Azzah : hehe . percayalah

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@hati♡ : kan kan . hehe mekasih .

Hans berkata...

hehehe
comel bertudung

Selamat Hari Raya Aidiladha daripada Hans

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@Hans
: hee thanks hans :) slmt hari raye jugak .

RinsyaRyc berkata...

comelnya... moga2 dpt jadi cikgu~

Eein Azryn berkata...

sweetnyer muka dia pakai tudung. ^^

Abg Stalker berkata...

kn comel pki tudung tu. :)bdk2 kena ajar tutup aurat dr kecil.so nti da bsr dia da biasa.comel mcm kakak dia ke ni? ;D

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@RinsyaRyc : amin :)

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@Eein Azryn : hehe budak2 kan pkai ape pown sweet .

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@Abg Stalker : yup2 . betul tu abang :) errr tak tao tak tao . haha ;P

fiezah91 berkata...

haha comel.. kecik2 nak jadi cikgu esok bila dah besar sikit nak jadi peguam pulak.kehkeh..

nisa tak baik tipu. no no no.ekeke :P