Takut



Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum

inspirational-images:

“There are things that we never want to let go of, people we never want to leave behind. But keep in mind that letting go isn’t the end of the world, it’s the beginning of a new life.” - Anonymous





Takut kehilangan sahabat seperti mereka ,
Takut tak dapat bersama seperti dulu !
Moga hati ini takkan berubah seperti keadaan yang sering berubah .
Aku akan sentiasa merindui dan mendoakan korang .



Sedarlah seberapa rapatnya ikatan persahabatan bukan di ukur dengan seberapa banyaknya bermesej atau berchatting tetapi alangkah indahnya jika ia diukur dengan seberapa banyaknya nama seorang sahabat itu disebut dalam setiap doa-doa kita kepadaNya.
#Berukhwah biar sampai ke mihrab cahaya ♥

Sahabat ♥
Janji pada aku TIGA perkara,
Pertama , ingati aku dalam setiap doamu .
Kedua , kalau aku jatuh , hulurkanlah tanganmu kepadaku .
Dan bila aku bengkok , kau luruskanlah aku .

 nikmat yg paling b'harga selepas nikmat iman n islam ,
adalah memiliki sahabat yang soleh n solehah ♥



p/s : sedih yer bila berpisah dengan orang yang kite syg --> SAHABAT  :"(




Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

3 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

SoLy SoLicious berkata...

sy syg sahabat2 saye !! wink wink

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

me to :D

caer sasuke berkata...

Allah menjadikan perpisahan tu supaya kita lebih menghargai sebuah pertemuan =)