Hah opah main mercun ?



#sekadar hiasan . lalala ;P







Hai sume ♥ . Warh lagi 2 hari jer nak abis pose kan . Winkwink kejap jer . Hari kemerdekaan pown nak dekat . Tahun nie cepat jer mase berlalukan . Opss membebel plak . Ouke kembali pada tajuk asal yer . Hah ade ker OPAH maen mercun ? eceh macam tak percaye je kan . Yeyeye memang tak percaye pown . Opah ? opah sape yer . Opah nisa ler . haha . 

Nak tahu tak , opah beli mercun banyak . Siap simpan stok untuk malam dan pagi raye lagi . Adoii kelakar betulkan . Opah sekarang pown dah maju . Nak kembali ke zaman mude ler tu . ewarh . ehee . Dalam diam2 jer dye beli . Pelik tol nisa .

Hehe ye memang tak caye kan sebab yer memang opah tak maen mercun . Dye belikan mercun untuk cucu-cucu yer . Yela cucu2 yer ramey termasok nisa . Ahakz . Nisa pown dapat tao . Mercun ape ntah yang panjang2 tu . Ala ape ea , ntah x tao name yer . ehee . 

Semangat betoi opah , siap nak maen mercun pagi raye lagi . Mercun yang orang cine selalu maen tu . Yang besar2 tu . Bunyi yer kuat2 tu . Tao kan . hee . Engatkan opah yang maen , rupe yer dye belikan untuk cucu2 yer . Buang tabiat ker kalo opah maen mercun . haish pelik dego yer kan . Kalo atok xpe ler . hik3 .





Itu ler kisah yer . Ade ke beli mercun untuk cucu , orang melarang cucu maen mercun . Eh xpe rezeki tu . Orang bagi maen mercun , nisa maen je la . haha ;P


Nie untuk korang 


#klik pic untuk pembesaran .

p/s : ramadhan hampir meninggalkan kite , So amalkan la sikap kite yang dilakukan dalam bulan ramadhan pada bulan2 yang akan datang . ea betul ker ayat tu . ehee faham kan . Btw slmt hari raye n slmt mnymbut hari kemerdekaan 








Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

2 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

♥ Dea ♥ berkata...

sy xpndai maen mercun..:P..penakut!!.. hehe

Nisa Si Gadis berkata...

@♥ Dea ♥ : ehee pnakut yer .