Kueh Raye Siap + Hangus .






Hai sume . Warh lagi bape hari jer nak raye kan . winkwink syok yer . Sekarang mesti masing2 bz kan dengan persiapan raye kan . Nisa pown bz jugak dengan kemas2 rumah yer , pasang lansgsir baru n bagai2 lagi lerrr . Hah tahun nie korang buat kueh ker ? Nisa buat sampai TERhangus . ea ade ker ter2 . Hehe . 








ape name kueh nie ? org panggil kueh semperit kan . Nie belum siap lagi , Otw nak bubuh ceri . Then masok kan dalam oven . Tak perasan plak suhu yer panas . TETIBE bau semacam jer . hah bau ape tu ?

jeng

jeng

jeng

ini dyeeeee !


Tengok2 kueh hangus . HAHA . Adoi sayang jer . Dah la banyak plak tu . Haish membazir jer kan . Sape nak makan nie ? nisa tanak yerr . Nak buat macam mane terbuang la , hah kan dah membazir . HOHO . Pas tu baru la check suhu balik jgn t'lampau panas sangat .



Tadaaa ! tak hangus lagi dahh . Sedap oww . Nak rase ? Meh datang rumah nisa . Nanti dapat duit raye ;P



Budak kecik pown nak buat kueh jugak . ehee . Sebok jer dye nie .

Ouke itu ler kisah kueh hangus . ekekeke . Tahun nie nisa buat kueh sikit jer . Yang laen beli jer . Tunjuk2 gitu . Selamat hari raye yer . Maap la kalau2 post nisa menyakitkan hati korang . Jangan lupe datang rumah taw ^_^ Ouke itu saje . Daaa .




p/s : yeyyyy rayaa rayaa suda mali . 






Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

4 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

dila bahar berkata...

nak 1 botol samperit leh??

Nisa Si Gadis berkata...

@dila bahar : dtg rumah ;P

syerz eyryn berkata...

gajennye dye wat kueh. . hehe :))

Nisa Si Gadis berkata...

hik3 bese2 jer ;)