Selamat Tinggal Simply Siti





Sunrise Stars


Ari tu nisa ade beli prodak nie . Warh mahal beno . Krim dye SAHAJA dah mencecah RM empat puluh lebih  #err x engat larh , tapi yang pasti nak dekat2 lima puluh . Hari tu masa nisa beli ade sale . Dapat la murah sikit . Beria2 nak beli . Nasib baik beli pencuci dengan krim jer . Kalo tak nisa nak beli 1 set . Huh mao seratus lebih . Mak nisa yang suruh beli sikit2 , so ikut jela .

Baru jer beberapa hari gune prodak tu dah muke jadi \macam nie/ . Uworh sangat tak suka . Nisa gune prodak tu tak sampai  seminggu pown. Dah bnyak \PIMPLE/ yang tidak diundang datang .Grrrrrr geram jer . Dah la mahal . Membazir je kan . Tapi bukan duit nisa . Eheee . Duit mak . ngeh3 . Ada banyak lagi . Sapa nak ? Meh datang rumah nisa , nisa bagi . Hehe . Lepas banyak \PIMPLE/ dekat muke nie , nisa terus berhenti gune . Nanti takut melarat plak . Dah la nak dekat \RAYA/ . Muka pown nak dijaga jugak kan . Mak nisa pown suruh berhenti . Maybe kulit nisa tak tahan kot . HOHO . 

p/s : Gune prodak yang sebelum nie la nampak yer .




Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

5 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

wan_cikgumuzik berkata...

tu lahh.. tak semua produk sesuai ngan kulit kita kan? aiisshh.. mcm lelaki maskulin plak aku nihh dok komen entri nih.. kah kah kah kah

Nisa Si Gadis berkata...

@wan_cikgumuzik : ehehe . yea cikgu ;P

story teller berkata...

hai..nice blog..am new in writing..
need ur constructive comment..

read my story at

http://sebuahlagicerita.blogspot.com/

tq :)

sergeant keroro berkata...

tengok kulit jugak, hehe :P

khairul berkata...

Sham's Exora VIP.http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/shams-exora-vip-concept.html