Sapa suka ?








Hah tu dye kueh lopis . Sedap ow . Kome suke tak ? Nisa suka kueh nie . Tapi yang heran yer , bile bulan puasa jer mesti minat beno dengan kueh nie . Kalau hari2 biasa , tak berapa nak minat la . Masa berbuka mesti ada kuih nie . Yepppy sedap2 . Ehee . Menambahkan selera nisa nak melantak . Kalau mak pi bazar , mesti beli kueh nie . Macam tao2 jer anak dye suke kueh nie . 

TAPI , tadi mase b'buka kueh nie tak sodap lerr . Keras . Uhuk2 sedih :'( . Sebab tadi mak beli dekat tempat laen . So rase yer tak sama . Kalau tidak dah habis kueh tu nisa makan sorang . Tadi nisa makan sikit jer sebab tak ngam dengan tekak nie . uwarghhh T____T . Besok tanak beli kat tempat situ dah . 



Btw , nisa nak kabo nie , follower nisa dah cecah 300 . Alhamdulillah . Follower yang b'tuah yer ialah Cik Kecik . Nisa dah bagi hadiah kat dye . Nak tgok ? pi kat SINI . Nisa nak buat segmen doodle free . Sape setuju sila komen ;P . ngeh3 . Ouke itu sahaja untuk hari ini . 

p/s : Raya nak dekattttt ! ekekeke 





Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

3 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

saya dewi berkata...

salam dear nisa

dewi pun suka makan kueh melaka tueh. hari tueh suh mak beli kat bazar tapi hampeh tak cedappp. gula melaka letak ciput sangat. memberontak betul jiwa raga nieyh. (T_T)


kendian buat sendiri. sangat lah besau gedamak buah melaka yang dewi buat beserta inti gula melaka yang macam padat lagi ranum. HAHA


eh tahniah tahu dah ada 300++ followers. kepidap dear.

kalo nak bagi dewi free doodle dewi nak nakk nakkk. HAHA

heffa blast sayang ^^V

Nisa Si Gadis berkata...

@saya dewi : w'slm lalink . ehee . warh same ler kite . ehee .

beso kedabak pown jnji pueh makan kan . ekeke .

ehee tengs juga :)
warh nak aje yer . ehee .

cunndaa berkata...

cunndaa baru lepas makan..
kelantan panggil 'onde-onde'