Perkara Yang Dibuat Sebelum zzzZZZ



Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum


Hai dan selamat malam . Malam2 kalo xde buat ape , korang buat ape ? hah tao dah , mesti bw kan kan . Eleleley dah tahu . hehe . Sebelum tido korang buat ape ea ? Kalau nisa buat err nak tao tak , meh bace sini .

Cuci Muke + gosok gg .
Hahh cuci muke tu wajib nisa buat . Sebelum tido mesti nisa cuci2 muke . Hehe biase larh orang perempuan kan . Lepas tu pkai krim mlm larh krim itu larh ini larh n bagai2 lagi . Kalau bagi orang lelaki mesti lecehkan . But kalo kiteorang org perempuan nie tak leceh mane pown . Weee . Tapi yang gosok gg tu kekadang jer . haha . 

Godek2 tempat tido .
Aik godek2 ? hehe . Tempat tido mestilah kemas . Baru la syok tido ow sampaikan tak ingat nak bangun dah . ekeke . Tapi nanti bersepah balik kan . Tak pe boleh kemas balik ;P

Golek2 .
Pastu ape lagi , golek2 lah atas katil tu . haha . eh2 tapi mase nie tanak tido lagi larh . Sebab yer nisa nak membace kejap . Eleh2 . ehee

Bace novel .
Nisa bace novel dulu . Nak dating kejap dengan novel . Layan perasaan dulu . Ecewarh . Dah banyak beno tulisan yang nak dibace sampai rase ngantuk . Baru larh kite krohhhh zzzZZZ.

Bace doa tido .
Eh2 kejap2 jangan tido lagi larh . Bace doa dulu . Taokan doa tido ? Kalo tak tao pi tnye adik2 sekolah rendah . Mesti diorg tao . Hehe . Lepas tu barulah nisa meroloh dengan nyenyak yerr . 

G – go to bed
   O – off the light
       O – out of tension
       D – dreams come
       N – nice thoughts
      I – ignore worry
G – get fresh
               H – have a nice night
          T – Thank of Allah

p/s : Selamat bulan dan bintang sayang . Korang plak macam mane ? Ce cite . Hehe . Sekian 



Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

15 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

SoLy SoLicious berkata...

selamat malam :)

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@SoLy SoLicious : malam jugak ;)

dill berkata...

sebelum tdo, bace doa :)

pastu zzzzz

tak hengat ape dah. haha!

dill.

3no gr33ny berkata...

kalo kena dodoi best jgk tdo ek (ngada2 pulak hamba ni..huhu)

Onitsuka_hana berkata...

selamat malam :)

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@dill
: amboy dye . hehe

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@3no gr33ny : macam baby plak . ekeke

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@Onitsuka_hana : malam ;)

RinsyaRyc berkata...

okay dear.. hehe.. tiutt nyeww tucink...


*coolla header awak*

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@RinsyaRyc : ehee gud ;)
mekasih .

merahitujambu berkata...

selamat pagi..pagni baru dpt bc blog dia..

Aien Not Alien berkata...

apa cik nisa buat..sama je dengan saya...kecuali baca novel..hahahaa

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@merahitujambu : pagi sis omey . ehe

✿ Cik Nisa ✿ berkata...

@Aien Not Alien : yeahh same . hik3

teratai berkata...

sebelum tidur ~ kemas dapur dulu!