Stanza Cinta [Kisah Hati]



Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum .


Amni : Rindukan abg irfan ker ?
Iqlima : *angguk
Amni : Kak Amni pown rindukan Abang Irfan . Rasa sakit sangat dalam nie :'(

 

Cinta kau dan aku takkan mungkin bersatu , untuk saat ini , didunia ini .


p/s : Banyak pengajaran yang kite dpt drpd cerite nie kan . Ape pendapat korang tentang cerite nie n ape pengajaran yer ?Cerite nie sgt menyentuh perasaan . Sekian #entry pendek jer . Hehe 




Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

5 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

sumaiyah mokhtar berkata...

cerita ni kn mula2 i ikut then lame2 i tk faham la dear, ape kate u buat sinopis. hehe

CikHoneyBee berkata...

tahu tkpew. ending nye myentuh perasaan sgt :(

anak wak Omar :) berkata...

cerita yang sgt menyentuh qalbun tp pelakon dy ta best lah .
novel dye memang terbaik lah :)

Ayien Ocaca berkata...

xpnh tgk cite ni la....

kotak bulat berkata...

kalau jodoh, walaupun byk halangan, akan bersama jugak..