Itulah ibu .


Photobucket

Hai korang :face75: Dah makan kea ? Nisa dah makan dah tadi . HEE . Jom tgok situasi nie :face12: .


Baru bangun tido terus menuju ke
dapur sebab perut lapar :132:




Anak : Mak lapar la nak makan . Sarapan apa hari nie ?

Mak : Laa dah abis dah . Kalau nak , mak boleh masakan lagi .




Anak : Cepat yea abis . Orang lapar . #menyesal bangun lambat . Ada lagi kea mak ?

Mak : Tak de . Mak boleh masak lagi . Jap yea mak masakkan .


Sambil tunggu makanan siap , si anak sambung tidur dekat atas sofa . HEHE #bertuah punye anak :face65: .



*mak pun masak la .


Dah beberapa minit yang lalu , makanan pun siap la .


Mak : Akakkkk . Dah siap nie .

Anak : #masih dalam keadaan pengsan (tidur) haha

Mak : Akakkkkk #sambil menjerit2 .

Anak : Ye mak . Ye2 orang datang nie . napa mak ? #ceh buat2 tanye kenapa plak .

Mak : Nie hah dah siap dah . Pi makan , tadi kata lapar sangat .



Anak : Warhh sedap . #sambil ambek makanan , terus makan akibat lapor + gebulur . HEE



p/s : Seorang ibu yang sangat peduli terhadap anak yea . Agak2 korang apa nilai2 terhadap situasi nie dan apa pengajaran yea ? Ce kabo ce kabo :face40: .






Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

7 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

SoLy SoLicious berkata...

amboi.,...bertuahnye dpat mak cm tuh~

Athira Husna berkata...

hurmm.. saya selalu cm tu.. bgn pagi terus g dapo tnye srpn ape.. hehehe.. tp lau srpn da abes,wat sendiri la kn.. lau soh ibu msk kn pulak,xpsl2,, kne tibai! hehehe..

Far8 budak baik berkata...

sape tak syg anak dy kn..
nasib baik lah emak tu lyn
karenah kau kn..
kalau aku jadi emak tu..
mmg hidang bilis je kat kau..
hahahaha

CikMiMiey berkata...

bes nye cye , bangun tito lmbat pom mak still masakkan .. huhu

lau CM , sure kene masak sendiri lau makanan dah abes * alasan tegar mak bagi: sebab dah besar ! haha

Nisa Si Gadis berkata...

@SoLy SoLicious : hehe :)

@Athira Husna : nie mesti x gosok gg dulu yea . haha . amboy garang yea . hee


@Far8 budak baik : yea betul2 .
bilis jea ? kejam yeaaa . seb baik ang bukan mak ceq . kalo tidak gebulur la jawab yea . haha

@CikMiMiey : haha . tu sekali skale jea . hehe . kdg2 kene msk sndiri .

Cik Bell berkata...

wah!! sedap btOl yer..tido je memanjang..makan tido.bgun2 tido je.taw2 ada mknn kat meja..best btOl yer.ehhee

adan berkata...

kantoi tak gosok gigi..ahahaha