Selamat Hari Lahir AYAH !

Assalamualaikum http://matcuoi.com



Hari nie 10/7/2011 . Cepat yea masa berlalukan . Hari nie adalah hari yang paling penting iaitu hari lahir AYAH . Genaplah AYAH berumur 41 tahun .




AYAH , SELAMAT HARI LAHIR nisa ucapkan . Semoga AYAH dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki yang halal , Semoga dikurniakan iman yang sempurna , akhlak yang terpuji , pekerti yang mulia , Dan hidup yang dirahmati didunia dan diakhirat .             


AYAH ! nisa sayang AYAH sangat2 . AYAH banyak berkorban untuk kami sekeluarga . Betapa besar yea pengorbanan AYAH . AYAH mencari duit untuk menyara kami sekeluarga . Apa yang kami nak , semua yea AYAH tunaikan . TERIMA KASIH banyak2 AYAH . AYAH terlalu penting dalam hidup kami . Apa yang kami tak mintak pown AYAH tunaikan , sebab AYAH tahu kami memerlukan yea . AYAH seorang yang prihatin terhadap keluarga . AYAH , nisa doakan AYAH berjaya dalam kerjaya AYAH . Kami sekeluarga tumpang gembira . Sebabkan AYAH lah  kami hidup dengan selesa sekarang . Nie sume titik peluh AYAH . Kami sekeluarga bersyukur sangat dapat AYAH macam AYAH . TERIMA KASIH YA ALLAH . Nisa akan belajar bersungguh-sungguh . Nisa akan balas jasa AYAH dengan kejayaan nisa nanti dan nisa akan mengembirakan AYAH dengan IBU . Walaupun AYAH tak selalu luangkan masa dengan kami , kami tetap sayang AYAH . Sedikit pun sayang tu tak berubah AYAH . Tapi AYAH , kami rindu kasih sayang AYAH . Dulu kita selalu luangkan masa bersama-samakan . Gelak ketawa sama-sama . AYAH ceritakan zaman AYAH masa kanak-kanak dulu . Best sangat2 AYAH . Tapi sekarang tak macam tu , sekarang semua yea dah berubah . Lagipown AYAH dah ade keluarga lagi satu . arghhhh sedih sangat2 . Kenapa AYAH buat kiteorg macam nie ??? AYAH tak sayangkan kami kea ??? nisa hampir kecewa dengan AYAH . Tapi nisa cuba fahamkan . Macam2 perkara yang terjadi . Ingat dulu waktu SPM , nisa pergi sekolah dibanjiri dengan air mata . Sedih sangat2 masa tu sebab AYAH takde kat rumah . Membe2 yang laen ayah diorang ada jea kat rumah sewaktu diorang nak pegi sekolah . Dah la masa tu SPM nak mintak restu . Nisa ingat AYAH tak kisah , rupa ye AYAH kisah . AYAH tanya IBU pasal nisa . AYAH mintak maap sebab salah sangka . Walaupun perkara keluarga nisa alami dulu sangat menyedihkan , Tapi alhamdulillah nisa dapat atasi yea dengan redha .Yea semua perkara tu ada hikmah yea . Alhamdullah keluarga nisa bahagia sekarang . Mudah-mudahan kebahagiaan tu berkekalan sampai bila-bila .
AYAH sayang AYAH sangat2 . Rasanya sekarang nak pergi kat AYAH nak peluk cium AYAH .
SAYANG AYAH SANGAT2 !!!!!http://matcuoi.com










Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

2 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

ekmal berkata...

kacak ayah kamu..td sy ingat tu lecturer sy, iras2..hehe

Nisa Si Gadis berkata...

hehe . mekasih :)