Lelaki oh lelaki .

Photobucket

Hai korang .ngantok , x , ngantok , x . haish x ngantok lerr . jom merepek .http://facemot.blogspot.com/
Lelaki . urm yea lelaki . eh lelaki memang macam tu yea http://facemot.blogspot.com/. Lelaki selalu berkata-kata manis kan . Tapi betul kea kata-kata diorang tu . Maksud nisa , ikhlas kea diorang cakap macam tu . Nak tao cakap macam mane ? Meh sini nisa bagi tao .


-Awak , awak nie comel la . Saya suka tengok awak .
*werk ! ye2 la tu . (ye saye tahu saye comel) aww perasan . HEHE

-Cuma awak yang berada dihatiku .
*erk yeke ? nampak beno nipu yea . mane muat . KIH3

-Awak percayalah , saya akan membahagiakan awak .
*konon yea . 

-Awak , saya akan selalu berada disisi awak .
*tu bila susah , bile senang , hilang ntah kemana . macam halimunan -.-"

-Lautan api sanggup ku redah bla bla bla .
*wow lagi dasyat . caiya la :P

-Kalau boleh hari2 saya nak tengok awak .
*eleh ye2 jea . tapi hakikat yea x . 

-Saya sayang awak sangat2 dan saya harap awak tahu .
*betul kea nieee ? dengan orang lain pown cakap macam tu . 

-Awak nak tahu tak , saya tak boleh hidup tanpa awak .
 *ouh saya nie nyawa awak la yea .

-Saya sayang awak sepenuh hati , plez jangan tinggalkan saya .
*uhuk3 sayu dengar yea . HEE

-Cinta saya hanya untuk awak , ini janji saya .
 *kalau betulkan best . HOHOHO

-Awak , saya selalu tersenyum bila fikir tentang awak .
 *hah ngumpat la tu . hehe

-Maafkan saya sebab saya terlalu mencintai awak .
*Tak perlu mintak maap wak sebab itu hakikat yea . lalalala ~

-Cintaku hanya untuk mu sayang .
*tipuuu ! abis tu family awak mcm mane ? HAHA joke .

-Susah untuk saya nafikannya bahawa saya terlalu cintakan awak .
*tak payah nak nafi sangat la kan :P

-Bila kita berjauhan , saya selalu merindui awak .
 *saya pown wak . saya rase saya nak terbang bersama awak . HAHA .

-Walaupun kita tak ada apa-apa , saya selalu ambik berat pasal awak . Awak tahu tak ?
 *tahu wak :'(

-Awak sangat bererti buat saya .
*Awak  pown  sama  ^_*

-Awak !!! ILY , IMY , INY .
*sangat manis kata-kata awk tu . tapi betul kea sume tu ? ikhlas kea dari lubuk hati awk ? KUI3 


Huh penat berkata-kata . HEHE . Hah maniskan kata2 lelaki *padahal gula tak ada pown . Tergode I . Cewarh . HEHE . 



 hah jawab2 betul kea tak ????  Mesti tak yea . uhuk3 sedih
http://facemot.blogspot.com/ 


p/s : jangan terlalu percaya dengan kata-kata lelaki . ngeh3 . HEE 






Terima kasih sudi baca . Suka ? Like jer . ehee .

9 Budak Comel Sudah Komen . Awak bila lagi ? ♥:

Bulat berkata...

hai!! laki sume same la.. mulut manis macam gula.. tp hati busuk mcm sampah..hehee.. tp x de la sume mcm tuh... ade jer yg baik.. tp encek H sy dlm golongan manis dan busuk.. huaaa!!! =.='

ntcm von misteriusha berkata...

hehe sokong!!! btol-btol
lelaki mmg mulut manis
ape org ckp?
erm dowg tu lembut gigi dari lidah
nice entry dear,terpikat smpai tros follow hehe

Atiqah Wadiah berkata...

btol tuh..sgt3 stujuu!!!hehe

hunnyAPIS berkata...

hee...amboi...cepat2 la kawen...sonok...ahakss :p

Klik Aje ! berkata...

Alah...ckp la apapun, pmpuan ttap cair bila llaki berkata2, tmbahan klu llaki disukai, ckp apapun mesti prcaya hidup2 biarpun kata2 tu mnipu...

Cik Baju Kurung berkata...

awak , CBK promote awak tau , kat sini http://budakbajukurung.blogspot.com/2011/07/promote-blog-mereka-ini-cool.html

m!Rm0_cha!yOk berkata...

ahakkss... manissssnyeeee... hehehee... ^^

Diary oF Mine berkata...

ahahaha.... no comment... :DDD

Cik Bell berkata...

agak manis la jugak nisa..
mensampah pulak rasanya.HAHAHA